ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЛІЦЕЇ ПІД ЧАС ДІЇ ВОЄННОГО СТАНУ
У зв'язку з воєнним станом в Україні, освітній процес в ліцеї здійснюється з елементами технологій дистанційного навчання.
для дистанційного навчання
СИНХРОННО І АСИНХРОННО.
ПРІОРИТЕТНИМ ЗАВДАННЯМ УЧИТЕЛЯ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ — ЦЕ СТВОРЕННЯ АТМОСФЕРИ ВЗАЄМОРОЗУМІННЯ, ВЗАЄМОВИРУЧКИ, ПОВАГИ ТА ЛЮБОВІ; СПРИЯННЯ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ КОЖНОЇ ДИТИНИ В УМОВАХ ОБМЕЖЕНОЇ МОЖЛИВОСТІ ЗВЕРТАТИСЯ ДО ВЧИТЕЛЯ БЕЗПОСЕРЕДНЬО.
ДУЖЕ ВАЖЛИВО У ЦЕЙ ЧАС ДОПОМОГТИ БАТЬКАМ ОРГАНІЗУВАТИ НАЙСПРИЯТЛИВІШІ УМОВИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ, АКЦЕНТУЮЧИ УВАГУ НА ЗБЕРЕЖЕННІ ДОСТАТНЬОЇ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ, РАЦІОНАЛЬНОМУ ВИКОРИСТАННІ ЧАСУ, ДОТРИМАННІ ПРАВИЛЬНОГО РЕЖИМУ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
ЗА ЗАЗНАЧЕНИХ ВАРІАНТІВ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ ВКЛЮЧИТИ УЧНЯ В ЕЛЕКТРОННИЙ/ПАПЕРОВИЙ ЖУРНАЛ КЛАСУ, В ЯКОМУ БУДЕ НАВЧАТИСЯ ДИТИНА, ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОБЛІКУ УСПІШНОСТІ, ЯКУ ПО ЗАВЕРШЕННЮ НАВЧАННЯ БУДЕ ПРЕДСТАВЛЕНО В ЗАКЛАД ОСВІТИ ЗА ПОСТІЙНИМ МІСЦЕМ ПРОЖИВАННЯ.
Рекомендуємо вчителям використовувати для організації дистанційного навчання всі доступні форми та Інтернет-платформи (Google Classroom, ZOOM, Padlet тощо).
Інструкція для вчителів як створити курс на платформі Google Classroom
Інструкція для учнів як приєднатися до курсу на платформі Google Classroom
ПРИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ДИСТАНЦІЙНОМУ РЕЖИМІ, В МОМЕНТ ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ, ВЧИТЕЛЬ МАЄ СПОВІСТИТИ ДІТЕЙ ПРО ТРИВОГУ, ПРИПИНИТИ ЗАНЯТТЯ ТА ПІТИ В УКРИТТЯ.
ДО ПРОПУЩЕНИХ ЧЕРЕЗ ТРИВОГУ ЗАНЯТЬ НЕ ПОВЕРТАЮТЬСЯ.
МАТЕРІАЛ НАДСИЛАЮТЬ ДІТЯМ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ.
КРІМ ТОГО, КОЖЕН ЗАКЛАД ВНОСИТЬ СВОЇ КОРЕКТИВИ В ОРГАНІЗАЦІЮ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ.
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
https://mon.gov.ua/ua/news/rekomendaciyi-shodo-organizaciyi-osvitnogo-procesu